eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
    ail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej
    instytucji iść ze skargą?
    Date: Tue, 14 Feb 2012 10:31:59 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 20
    Message-ID: <jhd9h0$ghd$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <jgu8h4$9vf$1@usenet.news.interia.pl> <jh1c7u$1si$1@speranza.aioe.org>
    <m...@i...localdomain> <jh1jj5$kc7$1@speranza.aioe.org>
    <m...@i...localdomain>
    <Pine.WNT.4.64.1202102148370.744@quad>
    <m...@i...localdomain>
    <Pine.WNT.4.64.1202131640510.3120@quad>
    <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1329211744 16941 194.8.46.11 (14 Feb 2012 09:29:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Feb 2012 09:29:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
    Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <m...@i...localdomain>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:567072 pl.soc.prawo:698403
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote on 2012-02-13_22:32
    > Jeśli chodzi o chargebacki, to tak naprawde uznanie reklamacji klienta
    > wcale nie wymaga dokonania chargebacku. Tam, gdzie klienci mają
    > stosunkowo (podobno) najmniej problemów z reklamacjami ("zero
    > liability", oczywiście w określonych przypadkach), widać to chyba
    > najlepiej.

    W nawiązaniu do odpowiedzi w innej części wątku: Tak jak tam
    napisałem nieporozumienie polega na różnym rozumieniu terminu
    chargeback - GS nie używa go w tym sensie co Ty, tylko w tym
    bardziej powszechnym, ale niedokładnym: *reklamacji* polegającej
    na zwrocie obciążenia na konto/"kartę" klienta, dokonanego -
    zdaniem klienta - bezpodstawnie.

    Wiele banków robi to tak jak piszesz powyżej, tj. w ramach
    procedury reklamacyjnej bez chargebacku, zwracając (szybko)
    obciążenie w ciężar własnych środków, a potem rozpatruje zasadność
    reklamacji i ewentualnie robi cb.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1