    From: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nikt nie jest zainteresowany KK MC z BPH?
    Date: Fri, 21 Jun 2002 15:13:11 +0000 (UTC)
    Sender: Wojciech Kus <w...@G...Cool.Waw.PL>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    9...

    > ?e czegos

    > No i właśnie dostałem telefon z banku.

    > Ponieważ nie mają procedur i mają dużo wątpliwości, to sprawa wisi.
    > Poprosiłem, aby sobie dali spokój.
    > Zobaczymy czy rajfi będzie lepszy
    > KJ

    Z postow w tym watku widze, ze wszystko zalezy od oddzialu.

    Ja zlozylem w swoim oddziale wniosek, udokumentowalem wplywy wyciagami
    z INNEGO banku (pomimo tego ze mam Srebrnego Sezama), nie mialem rachunku
    telefonicznego z moim nazwiskiem (lecz z nazwa mojej dzialalnosci gosp.)
    i... na moja prosbe analityk zajal sie moim wnioskiem od reki. Jakies 4 godz.
    pozniej mialem juz w reku podpisana umowe. Zeby wszystko bylo jasne, dodam
    ze wplywy na konto mialem minimalne wymagane (~2500/mies) :-)

    Moge wiec smialo polecic kazdemu III/o w Krakowie przy Rynku Glownym.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|