  • Data: 2010-11-22 10:39:51
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:icdg4m$mu4$1@inews.gazeta.pl...
    > Z Twojego listu wynika, że szkolenie było wystarczające tylko popełnili
    > błąd. No to mamy inne definicje wystarczającego szkolenia. Dla mnie
    > szkolenie byłoby wystarczające gdyby błędu nie popełnili. Ja to wszystko
    > rozumiem. Rozumiem okoliczności i uwarunkowania. Widać jednak, że to
    > rozwiązanie nie zadziałało w sposób spodziewany czyli było złe. To, że
    > wojskowi piloci to, że mieli nalatane zgodnie z przepisami. Ten kto te
    > przepisy ustalał to ustalił złe normy, a ten co zdecydował, że to będą
    > młodzi żołnierze na początku kariery, a nie cywile w szczycie kariery też
> [...]

    Oni popełnili błąd przez świadome złamanie procedur.
    Szkolenie nie nauczy bycia rozsądnym w każdych warunkach. Zawsze może
    wystąpić presja i okoliczności sprzyjające jej uleganiu. Tego się nie da
    nauczyć, bo nie da się wszystkiego przewidzieć. Wiedzieli jaka jest
    procedura i ją złamali.
    Twoja propozycja nie zadziała z powodu mentalności ludzi na stanowiskach
    decyzyjnych. Trzeba by wymienić ludzi w całej armii, bo są promowani
    nieszkodliwe i możliwe do kontroli włazidupy, a nie ambitni, którzy po
    promocji mogą być zagrożeniem dla stabilności układu.

    Zwiększenie ilości szkoleń nie zadziała. To tak jakbyś chciał uczyć
    kierowców na prawo jazdy 3000 godzin zamiast 30 i liczyć na to, że nie będą
    przekraczać prędkości.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/