  • Data: 2004-08-13 06:30:14
    Temat: Re: Nordea: pytania
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w wiadomości
    news:cfgoig$r53$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Mam kilka pytań dotyczących Nordea Solo:
    > - czy "to coś" działa bezproblemowo w Mozilli/pod Linuksem? (demo działa)

    Pod Firefoxem jest tylko jakiś problem z drukowaniem historii rachunku. Tzn.
    historia się drukuje jak należy, ale zamiast jakiegoś obrazka w prawym
    górnym rogu jest ciąg literek, który beznadziejnie wygląda :)

    > - czy transakcje kartą są on-line'owe? (w dwie strony, tzn. kwota, która
    > została zaksięgowana na rachunku od razu jest dostępna na karcie, a
    > kwota transakcji kartą jest od razu blokowana na rachunku?)

    Nie wiem, nie korzystam, ale sądzę, że tak.

    > - jaka (bez)awaryjność?

    Dość często są przerwy transakcyjne, ale to się dzieje w nocy. Jak nie masz
    potrzeby wówczas korzystać, to w zasadzie bezproblemowo. Jeśli nawet, to
    obsługa klienta załatwia wszystko w sposób należyty (tak było u mnie w 2
    sytuacjach na 2).

    --
    Pozdrawiam,
    Washko