eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNordea: pytania › Re: Nordea: pytania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nordea: pytania
    Date: Fri, 13 Aug 2004 08:30:14 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <cfhn78$1nb$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cfgoig$r53$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-3796.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1092378666 1771 62.87.140.212 (13 Aug 2004 06:31:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Aug 2004 06:31:06 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-User: washko
    User-Agent: Hamster/2.0.5.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:311743
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marek" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w wiadomości
    news:cfgoig$r53$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Mam kilka pytań dotyczących Nordea Solo:
    > - czy "to coś" działa bezproblemowo w Mozilli/pod Linuksem? (demo działa)

    Pod Firefoxem jest tylko jakiś problem z drukowaniem historii rachunku. Tzn.
    historia się drukuje jak należy, ale zamiast jakiegoś obrazka w prawym
    górnym rogu jest ciąg literek, który beznadziejnie wygląda :)

    > - czy transakcje kartą są on-line'owe? (w dwie strony, tzn. kwota, która
    > została zaksięgowana na rachunku od razu jest dostępna na karcie, a
    > kwota transakcji kartą jest od razu blokowana na rachunku?)

    Nie wiem, nie korzystam, ale sądzę, że tak.

    > - jaka (bez)awaryjność?

    Dość często są przerwy transakcyjne, ale to się dzieje w nocy. Jak nie masz
    potrzeby wówczas korzystać, to w zasadzie bezproblemowo. Jeśli nawet, to
    obsługa klienta załatwia wszystko w sposób należyty (tak było u mnie w 2
    sytuacjach na 2).


    --
    Pozdrawiam,
    Washko
    http://www.odpowiedzialnosc.org/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1