  • Data: 2003-12-11 09:03:53
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:br99nh$puc$1@news.onet.pl...

    > Straty powiadasz?

    Nie udawaj, ze nie rozumiesz ;) Bank mogl zyskac wiecej nie stwarzajac
    furtki oscylatora, stawiajac tylko na ilosc a nie jakosc.

    > Moglo sie okazac, ze wiekszosc klientow spelnialoby limit salda, albo
    wrecz
    > przeciwnie - saldo musialoby byc rozne dla roznego typu kont - wyobraz
    sobie
    > 5 tys dla PRO i 1000 dla eKonta...

    OK i dlatego jesli 1kPLN lokaty generuje 1 PLN zysku dla banku, niech
    podniesie limit do 6 k PLN dla PRO. Uniknie bezsensownych oscylatorow

    > Dlatego ty stwierdzasz, ze to glupie posuniecie, ja stwierdzam, ze bank
    > zacznie na tym zarabiac.

    Jest glupie w tym sensie, ze bank mogl zarobic wiecej postepujac logicznie.

    > I jestem pewinen, ze w tym wypadku racje mam ja i
    > ludzie nie beda masowo bawic sie w oscylator - tak jak masowo nie zamykaja
    > kont po podwyzkach w innych bankach.

    A gdzie ja pisalem, ze bedzie to masowe? ;)

    > Kazdemu sie ywdaje, ze jak trzyma pieniadze w banku, to bank nie ma prawa
    > nie pobierac zadnych oplat. Jesli mu sie tak wydaje - to zle mysli :)

    :)

    > Powinno byc - nie pobieramy oplat od salda 2000 zl inaczej oplata. O i
    wtedy
    > jest uczciwie powiedziane.

    I z takiego rozwiazania bylbym zadowolony, bo jest logiczne w
    przeciwienstwie do sztucznych obrotow.