  • Data: 2003-12-11 09:57:43
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bwwald <b...@w...onet.pl> wrote:
    > Pozostali klienci, ktorzy wala ta zlotowke, nie spelniaja warunkow i
    > nie zlikwiduja konta.
    > (ilu takich jest?) oraz ci ktorzy zlikwiduja konta. Tylko na tych bank
    > zyska. Oby tych bylo najwiecej, bo system lukasa jest przeciazony a
    > moze byc jeszcze bardziej :)

    Nie uwzgledniloes - ze mozna placic karta Lukasa i nawet zyskac 1 zl :)
    Czyli koszty sie nie zmienily.
    I najwazniejsze - gdzie ci klienci uciekna? Do mBanku? Nawet jak tam tez
    wprowadza oplaty?
    Nie zartuj. Popadasz w paranoje.

    > Dla banku jak słusznie uwzglednil to w TOiP najwazniejsi sa klienci
    > majacy lokaty-(znizki za prowadzenie takich jest mniejszosc) i
    > klienci kredytowi. Ci ktorzy wiaza koniec z koncem bez brania kredytu
    > przynosza IMO straty, beda przynosili je nadal a takich jest
    > wiekszosc. Popatrzcie na "swietne" wyniki finansowe PeKaO SA i PKO BP
    > bo te banki maja wlasnie typowych klientow.

    Nie rozumiem dlaczego piszesz "swietne"? Przeciez wyniki obu bankow sa poza
    zasiegiem wiekszosci pozostalych bankow pod wzgledem wartosci zysku, i
    czesto nawet przy zwrocie z kapitalu.
    Moze nie rozumiem twojej wypowiedzi, ale teraz wygadujesz jakies potoczne
    prawdy, ktore z rzeczywistoscia maja malo wspolnego...

    > Wedlug mnie jedynie mbankowi udalo sie do tej pory udowodnic stare
    > powiedzenie "ilosc przejdzie w jakosc". Inni chcieli, ale im nie
    > wychodzi, chyba, ze zrobili to przed 89 rokiem jak banki na "P" ;)

    ROTFL
    Ilosc na jakosc? Liczy sie zwrot z kapitalu.
    To, ze mBank sciagnal duza ilosc klientow nie oznacza jeszcze nic (dla
    przypomnienia ma wiecej klientow niz Lukas czy KB!).
    Licza sie zyski - a tych jeszcze nie ma. Jak na razie mowi sie o break even
    point'cie na przelomie roku. (a jakosc obslugi spada, a ilosc klientow nie
    przeklada sie na sprzedaz kredytow)

    > Podsumowujac: lukas suma sumarum pewnie zyska, ale mogl zyskac wiecej.

    Jak? Ze wprowadzilby srednie saldo?
    Masz dostep do wewnetrznych obliczen i strategii cenowej, ze tak mowisz?
    Sadzac po twoim zdaniu o mBanku i PKO BP i Pekao SA, to raczej kierujesz sie
    wlasnymi odczuciami, a nie rzeczywistoscia :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci