  • Data: 2009-05-27 05:29:09
    Temat: Re: Nowa promocja Lukas Furora
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Były lekarstwa. Było wyposażenie domu. Teraz na lato sma być przęt
    > sportowy. To mają być produkty egzotyczne? Ja tam uważam, że ten
    > program promocyjny jest świetny. Przecież nie jest zabronione
    > posiadanie także innych kart oprócz furorki.

    Z tego co jest podawane na grupie też uważam, że promo jest dobierane w
    miarę rozsądnie i na korzyść klienta, co w bankach, nie oszukujmy się,
    należy raczej do rzadkości ;)
    Inna sprawa, że trzeba tego pilnować, pamiętać, która kartę gdzie
    wyciągnąć, no i trzeba nieźle tymi kartami mielić, aby limity
    zwolnieniowe wyrobić, względnie dużo latać po bankach aby karty
    przenosić. Ja osobiście postanowiłem się tego "zachodu" pozbawić i
    powiem szczerze nie żałuję ;)

    Xenocide