eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
  • Data: 2004-06-29 18:25:03
    Temat: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Warto zobaczyc - ciekawe.
    >
    > Począwszy od 1 lipca br. Klienci indywidualni Deutsche Bank PBC S.A. będą
    > obsługiwani zgodnie z nową filozofią segmentacji Klientów.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,5695

    Raczej - nic specjalnie ciekawego. Marketingowy bełkot ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1