    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa strona VW Banku direct
    Date: Wed, 1 Dec 2004 10:12:17 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl

    Krab <_...@k...pl__> wrote:
    > dos'a i tak mnie tam zaraz dopadnie poprzenia strona główna była taka
    > sobie - ale była fumkcjonalna i zwarta, obecna pretenduje do miss
    > brzydoty i niefunkcjonalnosci i co gorsza utwierdza mnie w
    > przekonaniu, ze bank oparty na technologii internetowej zbytnio cos
    > na tej technologii oszczedza, niedostrzegając zapotrzebowania na
    > prostotę i zgodna z oczekiwaniem czytelnośc obslugi (np kolejność
    > liter w alfabecie, nikt normalny nie szuka litery ł po literze o !)

    No zaraz - ale o czym teraz mowisz - oo stronie czy wyszukiwarce
    bankomatow? Tych drugich jest kilka tysiecy, zmienia sie to co jakis czas,
    baza jest wykupywana od jakiegos dostawcy (bo tak to zazwyczaj sie dzieje).
    Skoro nie ma wyszukiwarki miasto ulica- a jest jak jest - to przeciez
    wyszukiwanie na stronie ulicy tez nie jest jakims problemem. Przeciez i tak
    wiadomo, ze z kazdego bankomatu wyciagniesz kase.
    A te bankomaty - to nie jest prosta sprawa - wiem bo uzywalem czasami w
    Idei "Gdzie jestescie" polowy maszyn w mojej okolicy nie bylo. (Warszawa,
    Kabaty)

    > polecam malopolska - krakow - i zapytanie, czemu na pierwszym miejscu
    > jest ulica kalwaryjska ? bo co bo kod pocztowy ? jaja jak berety -
    > nie wpadłbym na pomysł aby zrobić z tego wyznacznik sortowania, ale
    > pewie tylko się czepiam oczywizda
    > pomijając fakt, że niby skąd mam wiedzieć, że Agnieszki były święte,
    > więc na samym końcu będą w spisie (nawet po literze Z), a czy ja
    > prorok ?

    Jak mieszkasz w Krakowie - to pewnie bedziesz wiedzial. Rownie dobrze
    mozesz wyszukac sobie ten bankomat szukajac przez wyszukiwarke VISA
    http://www.visaeu.com/findacashmachine/main.html

    i jak sam zobaczysz tam tez zdarzaja sie bledy. Ale oczywiscie mowic bo
    jedym dziale, ze cala strona jest do bani - to jest moim zdaniem przesada.
    Poprzednia strona dla nowego klienta nie byla czytelna. To, ze ty wszystko
    juz znales itp - nic, a nic nie znaczy. Teraz tez znajdziesz - masz na
    wierzchu to co trzeba - a do innych szybki dostep. Ja akurat sam tak sobie
    podchodze do rozwijanej listy, ale to chyba taka nowa moda ostatnio ;) Ale
    tu juz rozmawiamy o gustach.

    > a Tobie pewnie znowu z tego banku tera dole płacą, skoro nawet w
    > spisie swojej wawy nie potrafisz tego samego dostrzec ino piszesz że
    > wszystko jest ok.

    Nie - ja wiem jak takie dane sa do bankow dostarczane. I jak czesto sie
    zmieniaja - tak, ze powoduje to klopoty z uaktualnieniem. I to nie tylko w
    VW Banku - ale w kazdm innym korzystajacym z zewnetrznej sieci. Ja po
    prostu szykalbym po ulicy. (ctrl+f)
    Wyszukiwarka bankomatow - owszem powinna byc lepiej zrobiona - bo raczej
    powinno sie dac wpisac miasto i ulice - tak jak to jest w sieciach np.
    komorkowych - ale dla calego kraju jest to dosc trudno zrobic. Natomiast w
    przypadku VBd ciebie interesduje kazdy bankomat- bo zaplacisz w nim zawsze
    tyle samo (1,5 zl lub bezplatnie).
    Oczywiscie nie napisales nic o belkocie, tylko piszesz dalej o bankomatach.
    Jeszcze cos na mnie zaczales najezdzac. A ja znowu musze tlumaczyc, ze
    jakby kazdy bank, ktorego tutaj i w innych miejsach bronie wyplacilby mi 5
    zl - to cholera bylbym baaaardzo bogaty.

    Zadbaj o swoje pieniądze!