    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa strona VW Banku direct
    Date: 1 Dec 2004 14:07:40 GMT

    In article <coke9c$85k$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Jakich?

    Takich co na czarne mówią białe. Tak tolerancyjnych.

    > Jak porownam to do Twoich zabiegow, zeby Cie zwolnili oplat za konto w
    > Pekao, to mi sie na smiech zbiera.

    A czemu to?

    > Co do zwolnienia z tych oplat - wzielas pod uwage, ze czytaja te grupe?

    Zanim cokolwiek napisałam na grupie pani dysponentka stwierdziła, że
    mam szansę zostać zwolniona, choć nie mam ani vipa ani plusa. To po
    pierwsze. Po drugie, to jeżeli decyzja o zwonieniu została podjęta pod
    wpływem moich postów, to nie pozostaje mi nic innego, jak cieszyć się,
    że bank czytuje i reaguje w ten sposób. O vw to ja się tu już tyle
    napisałam, odpowiedziałam na ich ankietę, męczyłam pytaniami niewiele
    mówiące i mylące nazewnictwo i żadnej poprawy nie widzę.

    > bezplatnym VWBanku direct w czambul go ganic, bo nie ma alfabetycznego
    > rozmieszczenia kilku tysiecy bankomatow w Polsce.

    Pomyliłeś mnie z kim innym. Nie ja potępiam vw w czambuł za
    niealfabetyczną listę. Ja tylko zauważułam, że albo nie znasz
    alfabetu albo żarty sobie stroisz pisząc, że ta lista jest
    alfabetyczna.

    > http://www.pekao.com.pl/search2.xml?/co=b/lang=PL/id
    =121/woj=7/004123-869363-95392 -
    > dlaczego nie ma bezplatnych Euronetow i wytlumacz mi, dlaczego akurat
    > przyjeto taka konewencje.

    Dlaczego ja? Czy ja to robiłam?
    Ciebie nikt nie pytał dlaczego w vw jest niealfabetycznie. To ty sam
    rzuciłeś się ofiarnie na pomoc bankowi, tłumacząc go.

    Renata