  • Data: 2009-01-07 10:04:40
    Temat: Re: OFE- musze wybrać bo mnie wylosują
    Od: adp <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli nie przyjmujesz do wiadomości, że długoterminowa wartość prognostyczna
    > takiego spojrzenia całościowego jest zerowa? Zobacz, cała analiza techniczna
    > na giełdzie jest oparta o takie analizy przeszłości w różnych modyfikacjach
    > schematu: "jak rosło, to będzie rosnąć, a jak spadało to będzie spadać".
    > Dużo znasz osób, które w długim terminie zarabiają na podstawie AT? Co
    > więcej, dużo znasz osób, które obracając duzym kapitałem w ogóle kierują się
    > w znacznym stopniu AT (pomijając forex)? :-)

    Wartosc prognostyczna maleje z czasem. Maleje asymptotycznie do
    zera :) Czyli po 2, 4, 8 latach jeszcze zerowa nie jest.
    Jesli 'czynnik AT' zaniechamy na starecie calkowicie, wzrosnie
    prawdopodobienstwo potrzeby wykonania migracji do innego OFE (na
    podstawie AT uwzglednionego wtedy). To pociagnie za soba utrate
    obnizonej prowizji od kupna jednostek. Prowizja maleje z czasem, ale
    migracja ja 'resetuje' do wartosci poczatkowej. Wiec z tego p.
    widzenia - im mniej migracji, tym lepiej. Wiec powracamy do p.
    wyjscia: lepiej przeanalizowac calosciowo juz na poczatku.