  • Data: 2009-01-07 09:22:04
    Temat: Re: OFE- musze wybrać bo mnie wylosują
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adp" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:032fb4d6-3e0c-4f33-b693-974d3463886e@z6g2000pre
    .googlegroups.com...

    Odwracajac kota ogonem - rownie dobrze nie sa moja wlasnoscia srodki
    zgromadzone w I Filarze (ZUS), ani nigdy do tej pory nie byly (przed
    reforma).

    Jest nawet gorzej. Te "zgromadzone środki" nie istnieją i nie będą nigdy
    istniały. To umowny zapis, tak jak umownie kupujesz sobie Hotele w Monopoly.

    Czesciowo sie zgodze. Tylko ze moge sie zalozyc, ze wiekszosci osob
    juz nigdy wiecej nie bedzie sie chcialo analizowac funduszy OFE i
    robic rewizji tej decyzji, ktora podejma na samym poczatku. Stad ja
    bym apelowal o spojrzenie calosciowe od razu.

    Czyli nie przyjmujesz do wiadomości, że długoterminowa wartość prognostyczna
    takiego spojrzenia całościowego jest zerowa? Zobacz, cała analiza techniczna
    na giełdzie jest oparta o takie analizy przeszłości w różnych modyfikacjach
    schematu: "jak rosło, to będzie rosnąć, a jak spadało to będzie spadać".
    Dużo znasz osób, które w długim terminie zarabiają na podstawie AT? Co
    więcej, dużo znasz osób, które obracając duzym kapitałem w ogóle kierują się
    w znacznym stopniu AT (pomijając forex)? :-)

    marekz