    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE wg Sobolowskiego
    Date: Fri, 25 Feb 2011 10:15:37 +0100

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > OK ale sie wywodzi z KLD i nigdy nie ogłaszała że odchodzi od idei "L".
    > Ale ogólnie widze to tak, jak napisałeś.
    > PO nie ma w sobie NIC z liberalizmu.

    W jaki to sposób wywodzi się z KLD? Poprzez kilku ludzi? Nie żartuj sobie. W
    ten sposób to można powiedzieć, że PO to harcerstwo, bo Komorowski był
    harcerzem albo klub wysokościowy poprzez Tuska. Liberalizm i wolność to tak
    znienawidzone pojęcia w Polsce, że jak tylko można to się je ośmiesza i
    przypina wszystkim niepowodzeniom. Za wolnością idzie ogromna
    odpowiedzialność, której nikt nie chce. Pisząc "nikt" mam na myśli ogromną
    większość. PiS też nigdy nie ogłaszał, że odchodzi od idei liberalizmu, ani
    PSL czy SLD. No co Ty? Co powiesz o Komisji Europejskiej? Że też jest
    liberalna bo jest tam Lewandowski, który kiedyś był KLD i Komisja nigdy nie
    powiedziała, że odchodzi od liberalizmu?