    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Mała gotóweczka bez Belki - jak?
    Date: Mon, 29 Jun 2009 15:50:04 +0200

    Użytkownik "Bogusław Faja" <zymen_out_@_out_zymen.net> napisał w wiadomości
    news:1gq103ioo95kz.11qhotdan693m.dlg@40tude.net...
    > Kolego, pouczasz innych nie wiedząc dlaczego zostały poczynione takie
    > wybory. Nie wiem jak Ty, ale trochę nie lubię jak ktoś instruuje mnie o
    > konieczności 'poduczenia' się.
    >
    > Nie znamy się, nie znasz moich umiejętności, ani ja Twoich, a odnosisz się
    > do mnie w taki sposób.

    przepraszam skoro uraziłem
    teraz rozumiem że strona została zbudowana na szybko, by coś zawiesić na
    wykupionej domenie, nie sądzę że rejestrowałeś domenę by zrobić tak banalny
    kalkulator, zwykłym formularzem, który każdy webmaster można stworzyć w
    ciągu kilku minut

    > Javascript ma swoje wady, ma swoje zalety. Ja uważam, że wady są większe
    > niż zalety. I to był mój wybór.

    ma pewne wady to prawda, co nie znaczy że nie można sobie z nimi poradzić
    moja uwaga była błędna o pisaniu do formularzy,
    bo przecież używasz tego predefiniowanymi i linkami

    zatem czekamy na bardziej rozbudowany kalkulator
    nigdy nie lubiłem stron które migały mi przed oczami
    gdzie przycisk submit zawsze oznaczał przeładowanie strony
    tą wadę ma także kalkulator poczty polskiej

    rozumiem logowanie do strony, dodanie komentarza, załadowanie
    elementu na serwer, wysłanie maila itp, ale tak banalne obliczenia?