  • Data: 2009-10-26 19:11:57
    Temat: Re: [OT] Nowa partia
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...nn> napisał w wiadomości
    news:hc4rpd$4rm$1@news.onet.pl...

    > No tak, ale nic nie robic i godzic sie na regularne strzyzenie to takie
    > sobie rozwiazanie.

    Robię: pracuję i zarabiam.

    Strzyżenie to rozumiem są podatki.
    Za stary jestem na robienie rewolucji.
    Tylko młodzi nie szanują życia i zapierdzielają 140 km/h małym fiatem bez
    przeglądu na zuzytych oponach.
    A po rewolucji nowe podatki.
    1984 to nie jest opis rewolucji w Rosji, tylko synteza władzy.

    W dodatku, jak piszę dalej, to jest IMO niestety sytuacja optymalna.