  • Data: 2009-06-20 22:11:26
    Temat: Re: [OT] Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-20, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    [...]

    > Ale nie ma potrzeby, nie ma sensu gdybac co by bylo gdy nie jest.

    To nie jest gdybanie. To po prostu jest konieczność.

    > Tzn. chmod pewnie da sie bez problemu zrobic, ale samo wykonanie takiego
    > pliku moze byc niemozliwe.

    Dziwne. W moim ubuntu się w home exeki wykonują. Coś popsułem?

    > Przeciez nawet lata przed MAC "noexec" dla /home i /tmp to byla
    > normalna sprawa.

    I jesteś pewny że piszesz o systemie dla domowego usera, a nie systemie
    skonfigurowanym przez kogoś kto się zna na rzeczy i nie potrzebuje ułatwień
    dostępu? Come on.

    Albański wystarczy.

    --
    Wojciech Bańcer