eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziadowski ŚląskiRe: OT - Re: Dziadowski Śląski
  • From: "alexander" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <alavjd$2g3$1@cs.magma-net.pl>
    <f...@4...com>
    <alcco5$d9q$1@cs.magma-net.pl>
    <e...@4...com>
    <alcf7i$fb8$1@cs.magma-net.pl>
    <5...@4...com>
    <alcr6l$q8b$1@cs.magma-net.pl> <3...@n...home.net.pl>
    <alfa4m$dpr$3@cs.magma-net.pl> <3d7b43f4$1@news.home.net.pl>
    <alfp83$qoh$2@cs.magma-net.pl>
    Subject: Re: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Date: Sun, 8 Sep 2002 18:31:25 +0200
    Lines: 73
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 213.25.220.185
    Message-ID: <3...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1031502473 213.25.220.185 (8 Sep 2002 18:27:53 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:202139
    [ ukryj nagłówki ]

    Witaj!

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:alfp83$qoh$2@cs.magma-net.pl...

    > > No nie wiem mnie informuja a Ciebie nie?
    > > Moze problem lezy w tym ze za malo czytasz...
    >
    > No zobacz, jaki Ty dobrze poinformowany jesteś, i konto super Ci działa,

    Wszystkie informacje ze stron Banku Slaskiego

    > > Nawet jezeli cos u Ciebie nie dziala, masz cos zle skonfigurowane, albo
    > Twoj
    > > IE sie wysypal
    >
    > Ciekawe, że ten IE wysypuje się czy jest źle skonfigurowany tylko w
    > przypadku
    > Śląskiego, w przypadku BPH działa, jak należy.

    A BPH chodzi na JVM? A BPH aktualizuje soft?

    > >to jak zadzwonisz na Infolinie (techniczna) to Ci pomoga (o
    > > ile to mozliwe oczywiscie)
    >
    > I zanim panienka dojdzie o co chodzi, zapłacę co najmniej tyle, ile za
    > miesięczne prowadzenie rachunku?

    A skad ja mam wiedziec do jakiej panienki TY zadzwoniles i o czym z nia
    rozmawiales.
    Kiedy ja potrzebowalem pomocy, to na infolinii rozmawialem z mezczyzna
    (informatykiem)
    Pomoc byla szybka i rzeczowa, rozmowe wspominam milo...

    > > > Prezentujesz żenujący poziom logiki, a co za tym idzie żenujący poziom
    > > > argumentacji:
    > >
    > > Naprawde nie bede sie znizal do Twojego poziomu i nie bede komentowal
    tych
    > > osobistych wycieczek. Wstyd.
    >
    > To nie jest osobista wycieczka, tylko stwierdzenie faktu. A że wstyd
    > reprezentować taki poziom, to się zgadzam.

    Niektorzy sie myla, ale tylko glupcy trwaja w bledzie...
    Polecam metode autorefleksji.

    > > > Ale przyjmijmy, że jest. Dlaczego w takim razie bank nie
    > > > załatwi tej sprawy w sposób systemowy,
    > >
    > > A co to znaczy systemowy?
    >
    > Przymiotnik od "system". Na przyszłość polecam słownik języka polskiego.

    Ot propozycja rozwiazania "problemu" komunikacji miedzy bankiem a klientem.
    Zaprawde szkoda naszego czasu.

    > Ale pomyśl przez chwilę, o czym świadczy fakt,
    > że - według Ciebie - taki problem [jaki mial Pawel Pollak] najszybciej
    podejrzewają udzielający
    > pomocy.

    Swiadczy o tym ze uzytkownicy najczesciej dzwonia do Infolinii kiedy nie
    radza sobie z wlasna przegladarka internetowa.


    Wogole to proponuje EOT bo i tak nieczego wiecej tu nie potrzebujesz, a jak
    kiedys bedzies z mial znowu jakies problemy to mam nadzieje ze bedzie Cie
    juz stac na telefon do Infolinii.

    Aleksander


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1