eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne › Re: [OT] Re: inteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!mik
    e!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Re: inteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne
    Date: Sun, 18 Apr 2010 23:47:00 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <o...@o...org.pl>
    References: <hpqlq7$lpo$1@inews.gazeta.pl> <hq28r7$8kf$1@inews.gazeta.pl>
    <hq4l28$pcq$3@inews.gazeta.pl> <hq4rfd$kdk$1@inews.gazeta.pl>
    <hq9ftv$f8p$1@inews.gazeta.pl> <m...@i...localdomain>
    <hqcnon$b0h$1@inews.gazeta.pl> <m...@i...localdomain>
    <12hpipbxwws6f$.dlg@oldfield.org.pl>
    <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271627290 9629 77.236.9.21 (18 Apr 2010 21:48:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Apr 2010 21:48:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:525309
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 19:32:08 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    >> A po ch...? Piloci mają minimum - poniżej 100m bez widoczności pasa nie
    >> wolno dalej schodzić.
    >
    > O co pytasz, po co piloci zapoznaja sie m.in. z terenem?
    > 100 m, rzad wielkosci sie zgadza, tamtejszej mapy nie widze w sieci.

    Bo jej nie ma. Jedyne co mieli, to schemat portu - kilka kresek. Na którymś
    forum lotniczym był skan...

    >> Tam jest taki myk, że peren przed progiem pasa idzie w górę. Jak szli na
    >> 50m, to na wysokościomierzu radarowym - i on pokazywał OK,
    > Tak czy owak to ruska ruletka, wiedzieli o tym doskonale.

    Zgadza się. IMO to był błąd pilota i proszenie sie o kłopoty, natomiast
    chciałbym też wiedzieć jak sie prosił i dlaczego.

    >> TU-154
    >> potrzebuje na przejście z opadania na wznoszenie właśnie 8 sekund...
    >
    > Bardzo ogolne sformulowanie, ktore prawdziwe moze byc tylko w jakichs
    > konkretnych okolicznosciach (prawdopodobnie innych niz te, z ktorymi
    > mieli do czynienia).

    Opadanie 3m/s, czyli standardowe przy podejściu.

    > Ale FDR pewnie to wyjasni, jesli zgodnie z zapowiedziami oczywiscie
    > opublikuja.

    Mam nadzieję. CVR też, mam nadzieję.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1