  • Data: 2009-11-16 18:51:23
    Temat: Re: [OT]Re: (nie)rezydent
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    > Mogę nadać tak żeby w ciągu tych X dni doszło (kurier, osobisty
    > posłaniec), mogę sam przyjechać ...

    To teraz wyobraz sobie ze masz niesympatycznego sasiada, ktory tylko
    czeka az wyjedziesz na urlop za granice, i wysyla Ci podrobione pismo
    z sądu. I tak 5 razy. Ale nigdy nie wiesz, czy ono nie jest prawdziwe.
    Kto ma placic za te powroty, kurierow itd?

    > Wreszcie mogę wysłać do sądu pismo podpisane podpisem elektronicznym (a
    > tak przynajmniej się łudzę).

    To wszystko to sa zludzenia.

    > Wszystko to lepsze niż balować przez 3 miesiące w błogiej nieświadomości
    > a po powrocie gorzko zapłakać i próbować wzruszać domniemanie
    > dostarczenia ....

    Jakie domniemanie? Pozostawiono awizo -> brak doreczenia.
    Owszem, sa wyjatki, tez do ruszenia.
    --
    Krzysztof Halasa