eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObciążenie karty VISARe: Obciążenie karty VISA
  • Data: 2003-11-06 17:39:00
    Temat: Re: Obciążenie karty VISA
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    boe0md$gfp$...@n...news.tpi.pl,
    Zygmunt Kałuża <e...@d...pl>:

    > Kupowałem tam kilkakrotnie - zawsze przysyłali (jak się zamówi
    > przesyłkę US Priority to przysyłają zwykłą nie ubezpieczoną przesyłką
    > pocztową w kopercie), teraz po raz pierwszy coś zginęło.
    > Aby uniknąć zagubień w wypadku poważniejszego zamówienia trzeba
    > zamówić przesyłkę np. przez UPS - jest dużo droższa ale na pewno dużo
    > pewniejsza. No i wtedy nie uniknie się cła.
    >
    > Można płacić każdą kartą wypukłą lub wirtualną do obsługi przez
    > internet. Ja płaciłem BZ WBK PROFIT VISA CLASSIC. Reklamowałem już w
    > banku, że nie dostarczyli towaru. Powiedzieli mi na infolinii, że
    > rozpatrywanie reklamacji trwa 3 - 4 miesiące, ale spróbuję odzyskać
    > stracone 33 USD.

    OK, powodzenia.

    Uwazaj przy reklamacji transakcji - transakcje zdejma z zadluzenia, ale na
    wszelki wypadek splacaj, bo gdyby reklamacja miala byc odrzucona (np. towar
    dojdzie albo sklep zrobi refundacje wczesniej), to moze sie wstecznie
    zwiekszyc zadluzenie. Mialem tak w Lukas KK VC, ktora rozlicza BZWBK. Udalo
    mi sie to odkrecic, ale dopiero nastepna reklamacja na podst. tego, ze
    wiazace w regulaminie sa drukowane wyciagi.

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1