  • Data: 2011-03-12 11:43:40
    Temat: Re: Obliczenia dla realnego rachunku
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 12:22:45 +0100, skippy napisał(a):

    > W górę, na niekorzyść

    > Poczekam co napisze gorge, miałeś różne błędy a na blogu np nadal stoją
    > kwoty zawierające prowizję

    Ale pisalem "bez uwzgledniania prowizji".
    Powiem szczerze bałem się tego dokładnego obliczenia ale wyszło nadzwyczaj
    blisko tego co na blogu:
    Bez uwzgledniania prowizji 7,9 w realu a na blogu 8.1,
    to jest 0.2 punkta procentowego rożnicy.
    Po uwzglednieniu prowizji wychodzi 7.1% a tu spodziwalem sie wiekszego
    zjazdu