-
Data: 2010-02-17 13:51:07
Temat: Re: Oczekiwania wobec ST. (b.:Re: chwila strachu w EB)
Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Wed, 17 Feb 2010 14:12:20 +0100, witrak() napisał(a):
> Tak się składa, że ja wiem jak się pisze systemy - bankowe również.
> I wiem - choć może dla większości jest oczywistością, o której nie
> warto wspominać - że kiepski system transakcyjny w produkcji
> kosztuje tyle samo co dobry. Bo różnica dotyczy tylko tego, czy poda
> się wymagania sensowne czy nie.
Kolejny truizm, czy od lat wysyłasz reklamację do microsoftu, ze windows
kiepsko działa?. Zauważ, że bank już system ma. Każda kolejna zmiana
kosztuje.
>> No przecież dokładnie o tym samym piszę. To witrak() popłakuje jaki to bank
>> zły i rozdziera szaty. Jeśli niezadowoleni klienci nie zaczną głosować
>> nogami to nic się nie zmieni.
> Namawiam do wywieranie presji.
Nie, ty zaproponowałeś "ukaranie" banku. Widzisz subtelną różnicę?
> Jeden jest w stanie składać
> reklamacje i skargi *zanim* ewentualnie się z banku wyniesie, drugi
> ma dość na to determinacji.
I ja reklamacje składam, aktualnie np. w Polbanku, ale ja to robię z
sensem. A twoje płacze nic nie wnoszą. Bank cię ostrzega, że masz zapewnić
środki dzień wcześniej, ty to olewasz, bank w tym momencie odrzuca twoją
reklamację. Co zresztą pracownica banku przekazała ci telefonicznie. No ale
u ciebie w tym momencie włączyło się pieniactwo: "Nie wytrzymałem,
przerwałem i powiedziałem, co myślę o niedotrzymywaniu stałych zasad
działania systemu. Po 10 minutach słownej przepychanki..."
Oczywiście te "stale zasady" na które się powołujesz wyssałeś sobie z
palca, albo z informacji od niedouczonego konsultanta (jeżeli tak to wina
banku, że kiepsko szkoli personel). Moje testy (i nie tylko moje) po
wprowadzeniu rachunków oszczędnościowych mówiły co innego o domyślnym
działaniu systemu. Ostatnio testowałem chyba w maju i przelew nie poszedł.
>> Nie pracuję i nigdy nie pracowałem w banku.
> Obojętne, gdzie pracujesz, współczuję klientom, którymi się
> opiekujesz i którym doradzasz.
Nawzajem. Jesteś typowym przykładem: "Mnie się należy i gówno mnie cała
reszta obchodzi".
Jakbyś nie zauważył to ja nigdzie nie piszę, że system EB jest dobry i nie
wymaga poprawy z punktu widzenia klienta. Jest jaki jest, by uległ zmianie
bank _musi_ widzieć w tym interes. Twoje płacze zatrzymają się na pierwszej
linii helpdesku odfajkowane jako reklamacja odrzucona i nikt ich nie
zauważy.
--
Kojer
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.10 14:52 witrak()
- 17.02.10 15:16 Robert Kois
- 17.02.10 19:16 Kamil Jońca
- 17.02.10 20:58 witrak()
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego