    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Od jakiej kwoty można negocjować oprocentowanie lokat?
    Date: Thu, 14 Aug 2014 20:31:39 +0200
    <ls0qcm$5ko$1@sunflower.man.poznan.pl> <ls0qjt$tdg$1@node1.news.atman.pl>
    <53e47589$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <ls1v2r$2c8$1@node1.news.atman.pl> <ls3j0f$qdc$1@node1.news.atman.pl>
    <ls3m2g$tgh$1@node1.news.atman.pl> <ls3u3e$5u3$1@node1.news.atman.pl>
    <ls5b68$k56$1@node1.news.atman.pl> <ls63vm$f1d$1@node1.news.atman.pl>
    <ls7ijh$e7t$1@node2.news.atman.pl> <ls95b9$g77$1@node1.news.atman.pl>
    <ls9na6$dp$1@node1.news.atman.pl> <lsbfii$sef$1@node1.news.atman.pl>
    <lscd6t$otj$1@node1.news.atman.pl> <lse4rb$tlr$1@node2.news.atman.pl>
    <lsf186$gbu$1@node1.news.atman.pl> <lsfi3c$2ls$1@node1.news.atman.pl>
    <lsfm1p$6oa$1@node1.news.atman.pl> <lsgm24$9vo$1@node1.news.atman.pl>
    <53ecf48d$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-08-14 19:40, J.F. pisze:

    > A nie 12400 ? albo 24 tys ? Laptopy ok 2000 strasznie drogie byly, no
    > ale moze w 2002 juz nie tak drogie ... ale 2400 to chyba jakis uzywany z
    > drugiej reki ...

    Eee... nie było tak źle. Oczywiście zależy dużo od parametrów. Dziś też
    jesteś w stanie kupić laptopa za 10000 lub więcej. Ja zwykłem
    wykorzystywać do pracy komputer. Co ciekawe - mój pierwszy PC był
    kupiony w 1992 roku za 17 milionów. Czyli... 1700zł po denominacji.
    Oczywiście wartość pieniądza była inna, niemniej - tak jak pisałem.
    Teraz, 10 lat temu, 20... te 2000zł trzeba mieć na przeciętny komputer.

    > No i chyba byl ten monitor jakis specjalny, bo przecietne juz IMO
    > potanialy.

    Obok mnie stoi LCD r. prod. Oct. 2002. 15" wprawdzie, ale pamiętam, jak
    go kupowałem. Ok. 1000zł kosztował. Trzeba jednak pamiętać, iż
    technologia LCD dopiero wchodziła. Był zresztą moim pierwszym tego typu.
    Przesiadłem się z CRT Sony Trinitron, który jakoś 500 wtedy stał.

    > Ale to musisz rok i miesiac podac.
    > Bo owszem - mogl kosztowac 1000zl, szczegolnie jak SCSI, ale za rok byl
    > juz warty 500, a

    Tylko kto SCSI montował do domowego użytku?

    > Tak czy inaczej - komputery wbrew inflacji tanialy. Taki "przecietny
    > swoich czasow" stosunkowo niewiele, ale ich komponenty bardzo, bo byly
    > juz dostepne lepsze.

    Dlatego pisałem, że tak czy tak - 2000zł trzeba mieć, a że się za to
    kupi o wiele lepszy to wiadomo. Technologia idzie naprzód. Wyboru jednak
    nie ma - kupisz słabszy sprzęt to będzie na nim trudno pracować, mimo -
    paradoksalnie - że możesz na nim robić mniej niż na kompie sprzed 10 lat.

    > No, jesli sa od 300zl do 2700, to mozna by rzec ze 1500 przecietnie :-)

    Przy czym odnoszę wrażenie - subiektywne obserwując ludzi - że jednak
    więcej tych pow. 1000zł, jak nie 1500 niż tych za 300. Dotyczy także
    dzieci. Znam 12-latka z iPhonem 5 za 3000zł. W zasadzie to... kilku.
    Dodajmy jeszcze Samsunga i masz 70% rynku ;-)

    --
    Pozdrawiam