  • Data: 2003-11-16 14:36:42
    Temat: Re: Odp: Odp: [RP] Szansa na niższe prowizje
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "k...@i...pl" <k...@i...pl> writes:

    > Ale autoryzacja off-line kilka minut po ukradnieciu karty i jej
    > zastrzeżeniu...
    > OFF_LINE czyli BEZ POŁĄCZENIA z centrum, dobrze myślę?

    Czyli tak naprawde bez autoryzacji samej transakcji, innej niz we wnetrzu
    karty.

    > Czyli bez sprawdzenia , czy to nie jest własnie ukradziona karta...
    > A normalny złodziej raczej z kartą ukradzioną tydzień wcześniej już do
    > sklepu nie pojdzie, raczej OD RAZU.

    Od razu to jedno i tego przypuszczalnie nie da sie uniknac, chocby dlatego,
    ze czesto okradziony jeszcze o tym nie wie. Ale to jest jakis tam
    niewielki odsetek.
    Natomiast problemem bylyby kradzione karty, ktorych nie daloby sie
    zastrzec.

    Przypuszczalnie stop listy beda w przyszlosc uaktualniane
    czesciej/szybciej, w koncu to wszystko jest czesto polaczone na stale.

    > Nawet jak sie OD RAZU zorientuje i przez komórkę zastzegę, to złodziej
    > pójdzie zrobicoperacje OFFLINE

    Tak jak teraz.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH