eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWypłata II transzy po nowym kursie - czy bank ma rację? Re: Odp: Wypłata II transzy po nowym kursie - czy bank ma rację?
  • Data: 2009-02-17 03:56:52
    Temat: Re: Odp: Wypłata II transzy po nowym kursie - czy bank ma rację?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "emka" <e...@o...eu> writes:

    > U mnie jest tak - saldo początkowe : 152 000 CHF oraz saldo 92 000
    > CHF.

    Wlasnie.

    > W takim razie umowa podzielona byłaby od razu na dwie części. Transza
    > to część kredytu wypłacana pod jakimiś tam warunkami (u nas było
    > doprowadzenie budowy do stanu określonego przez bank).

    No i tak przeciez jest.

    > Ale nie ma takiego zapisu w umowie.

    Przeczytalbym ja raczej uwaznie.

    > Chętnie, tyle, że kredyt wzięłam na kwotę 152 000 CHF, a jedynie
    > wypłacono mi go w złotówkach.

    Nie. Chwilowo wzielas kredyt tylko na 92 kCHF.

    > Nie miałabym nic przeciwko temu, by zmniejszono mi wartość kredytu w
    > CHF, ale tak się nie stanie.

    Gdyz?
    Moze lepiej pojdz do banku, powiedz ze chetnie tak zrobisz (np. na
    pismie), i sprawdzimy :-)

    > No właśnie nie do końca.

    W jakim sensie?

    > Problem jest taki, że bank z chęcią da mi 133 200 PLN, ale żądać będzie spłaty 60
    000 CHF.
    > Nie wiem, jak to jaśniej wytłumaczyć :)

    I w oddziale tez tak to rozumieja?
    Przyznaje ze od dluzszego czasu poziom przygotowania pracownikow w ich
    oddzialach mocno spadl. Tak to jest jak sie placi tyle co lekarzom albo
    innym nauczycielom. Zadzwonilbym do partyline raczej.
    --
    Krzysztof Halasa