eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdpowiedź na reklamację dot. skimminguRe: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
  • Data: 2013-04-30 14:33:11
    Temat: Re: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 13:42:17 +0200, Michał napisał(a):

    > 4)Zgłaszamy sprawę na policję, jak pisał tutaj jeden kolega, to ciekawe
    > przeżycie, ja byłem mniej przekonujący i nie udało mi się uzyskać
    > zaświadczenia, usłyszałem, że... policja takowych nie wystawia a bank
    > powinien o tym wiedzieć.... na szczęście inteligo powiedziało na to "ok"

    Lepszym rozwiązaniem jest złożenie do Prokuratury zawiadomienia, że Bank
    sprzeniewierzył powierzone mu środki (jeśli sprawa dotyczy karty
    debetowej) lub dokonuje próby wyłudzenia należności za niedokonane przez
    posiadacza karty transakcje (w przypadku karty kredytowej).
    Co prawda sprawę i tak w końcu będzie prowadziła rejonowa komenda
    policji, ale w tworzonym przez siebie piśmie można wyłożyć wszystkie
    istotne argumenty (na co nie ma szans w przypadku protokołu pisanego
    przez policjanta), a ponadto ma się potwierdzenie złożonego
    zawiadomienia.
    Miałem w rodzinie taki przypadek, gdzie bank przez blisko rok odmawiał
    uznania reklamacji (na kwotę kilkunastu tysięcy USD) i dopiero
    powiadomienie Prokuratury, że bank sprzeniewierzył powierzone mu środki,
    spowodowało uznanie reklamacji i zwrot środków na konto.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1