-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com
!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
Subject: Re: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
Newsgroups: pl.biznes.banki
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <klk2gn$8t8$1@dont-email.me> <517fae18$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 30 Apr 2013 14:33:11 +0200
Lines: 25
Message-ID: <517fba13$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.190.150.158
X-Trace: 1367325203 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1268 79.190.150.158:4746
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:590617
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 30 Apr 2013 13:42:17 +0200, Michał napisał(a):
> 4)Zgłaszamy sprawę na policję, jak pisał tutaj jeden kolega, to ciekawe
> przeżycie, ja byłem mniej przekonujący i nie udało mi się uzyskać
> zaświadczenia, usłyszałem, że... policja takowych nie wystawia a bank
> powinien o tym wiedzieć.... na szczęście inteligo powiedziało na to "ok"
Lepszym rozwiązaniem jest złożenie do Prokuratury zawiadomienia, że Bank
sprzeniewierzył powierzone mu środki (jeśli sprawa dotyczy karty
debetowej) lub dokonuje próby wyłudzenia należności za niedokonane przez
posiadacza karty transakcje (w przypadku karty kredytowej).
Co prawda sprawę i tak w końcu będzie prowadziła rejonowa komenda
policji, ale w tworzonym przez siebie piśmie można wyłożyć wszystkie
istotne argumenty (na co nie ma szans w przypadku protokołu pisanego
przez policjanta), a ponadto ma się potwierdzenie złożonego
zawiadomienia.
Miałem w rodzinie taki przypadek, gdzie bank przez blisko rok odmawiał
uznania reklamacji (na kwotę kilkunastu tysięcy USD) i dopiero
powiadomienie Prokuratury, że bank sprzeniewierzył powierzone mu środki,
spowodowało uznanie reklamacji i zwrot środków na konto.
--
Pozdrowienia,
Krzysztof
(dawniej używający nicka 'Chris')
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.13 18:23 animka
- 01.05.13 00:02 Chris94
- 01.05.13 00:46 Michał
- 01.05.13 02:00 animka
- 01.05.13 12:04 Krzysztof Halasa
- 01.05.13 12:06 Krzysztof Halasa
- 02.05.13 00:40 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
Najnowsze wątki
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości