eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdpowiedź na reklamację dot. skimminguRe: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
  • Data: 2013-04-30 18:23:44
    Temat: Re: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-04-30 14:33, Chris94 pisze:
    > Dnia Tue, 30 Apr 2013 13:42:17 +0200, Michał napisał(a):
    >
    >> 4)Zgłaszamy sprawę na policję, jak pisał tutaj jeden kolega, to ciekawe
    >> przeżycie, ja byłem mniej przekonujący i nie udało mi się uzyskać
    >> zaświadczenia, usłyszałem, że... policja takowych nie wystawia a bank
    >> powinien o tym wiedzieć.... na szczęście inteligo powiedziało na to "ok"
    >
    > Lepszym rozwiązaniem jest złożenie do Prokuratury zawiadomienia, że Bank
    > sprzeniewierzył powierzone mu środki (jeśli sprawa dotyczy karty
    > debetowej) lub dokonuje próby wyłudzenia należności za niedokonane przez
    > posiadacza karty transakcje (w przypadku karty kredytowej).
    > Co prawda sprawę i tak w końcu będzie prowadziła rejonowa komenda
    > policji, ale w tworzonym przez siebie piśmie można wyłożyć wszystkie
    > istotne argumenty (na co nie ma szans w przypadku protokołu pisanego
    > przez policjanta), a ponadto ma się potwierdzenie złożonego
    > zawiadomienia.
    > Miałem w rodzinie taki przypadek, gdzie bank przez blisko rok odmawiał
    > uznania reklamacji (na kwotę kilkunastu tysięcy USD) i dopiero
    > powiadomienie Prokuratury, że bank sprzeniewierzył powierzone mu środki,
    > spowodowało uznanie reklamacji i zwrot środków na konto.

    Rzecznik Konsumentów szybciej by to zalatwił niż komisariat policji.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1