eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdpowiedź na reklamację dot. skimminguRe: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
  • Data: 2013-04-30 13:42:17
    Temat: Re: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
    Od: Michał <m...@i...dane.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-04-28 23:01, XYZ pisze:
    > Witam,
    >
    Kilka dni temu zakończyła się moja sprawa, też skimming Dominikana, 5
    transakcji w bankomacie, więc pasek i pin, kwota, kilka kpln... Bank
    Inteligo, czas rozpatrzenia reklamacji, 14 dni, kasa z powrotem na
    koncie. Laurka dla banku, bo byli szybcy. Moje uwagi:
    1) Bank powinien poprosić o oświadczenie o sposobie przechowywania
    karty.Poprosił? Napisałeś? (Jeśli w dniu transakcji reklamowanych
    wykonałeś transakcję w kraju, to lepiej dla Ciebie, może coś kupiłeś?
    Warto się na to powołać w reklamacji)
    2)Sposób autoryzacji transakcji, bank powinien Cie poinformować czy to
    był pin czy podpis.
    3) Twoja sprawa jest o tyle skomplikowana, że późno się zorientowałeś
    (kilka dni), kwoty były małe i w różnych punktach,
    4)Zgłaszamy sprawę na policję, jak pisał tutaj jeden kolega, to ciekawe
    przeżycie, ja byłem mniej przekonujący i nie udało mi się uzyskać
    zaświadczenia, usłyszałem, że... policja takowych nie wystawia a bank
    powinien o tym wiedzieć.... na szczęście inteligo powiedziało na to "ok"
    5) Nie do końca wiem, kto w moim przypadku ostatecznie był poszkodowany,
    bank, operator karty?
    6) Jeśli nie uda się odwołanie zostaje sąd lub arbitraż... tego jak na
    razie nie musiałem ćwiczyć...

    pozdrawiam
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1