eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdpowiedź na reklamację dot. skimminguRe: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
    Date: Tue, 30 Apr 2013 18:23:44 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <klor6q$jcp$1@node1.news.atman.pl>
    References: <klk2gn$8t8$1@dont-email.me> <517fae18$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <517fba13$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1367339034 19865 193.238.180.163 (30 Apr 2013 16:23:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Apr 2013 16:23:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <517fba13$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:590639
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-30 14:33, Chris94 pisze:
    > Dnia Tue, 30 Apr 2013 13:42:17 +0200, Michał napisał(a):
    >
    >> 4)Zgłaszamy sprawę na policję, jak pisał tutaj jeden kolega, to ciekawe
    >> przeżycie, ja byłem mniej przekonujący i nie udało mi się uzyskać
    >> zaświadczenia, usłyszałem, że... policja takowych nie wystawia a bank
    >> powinien o tym wiedzieć.... na szczęście inteligo powiedziało na to "ok"
    >
    > Lepszym rozwiązaniem jest złożenie do Prokuratury zawiadomienia, że Bank
    > sprzeniewierzył powierzone mu środki (jeśli sprawa dotyczy karty
    > debetowej) lub dokonuje próby wyłudzenia należności za niedokonane przez
    > posiadacza karty transakcje (w przypadku karty kredytowej).
    > Co prawda sprawę i tak w końcu będzie prowadziła rejonowa komenda
    > policji, ale w tworzonym przez siebie piśmie można wyłożyć wszystkie
    > istotne argumenty (na co nie ma szans w przypadku protokołu pisanego
    > przez policjanta), a ponadto ma się potwierdzenie złożonego
    > zawiadomienia.
    > Miałem w rodzinie taki przypadek, gdzie bank przez blisko rok odmawiał
    > uznania reklamacji (na kwotę kilkunastu tysięcy USD) i dopiero
    > powiadomienie Prokuratury, że bank sprzeniewierzył powierzone mu środki,
    > spowodowało uznanie reklamacji i zwrot środków na konto.

    Rzecznik Konsumentów szybciej by to zalatwił niż komisariat policji.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1