    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odpowiedzialnosc banku za decyzje kredytowa
    Date: Mon, 05 Nov 2007 14:35:15 +0100

    "swen" <n...@n...com> writes:

    > Jak wiec nazwiesz to co zrobil Balcerowicz w 1991 roku? Czy to byla jeszcze
    > "komuna" czy juz "prawicowosc" czy jak to chcesz nazwac.

    Pomyliles lata, rokiem powszechnie uznawanym za koniec PRLu jest 1989.

    > To w koncu byl jeden czy nie? :)

    To moze doliczysz tez BS?

    > Dzis prawo chroni przede wszystki bogatego!

    Nie, prawo nie odroznia bogatego od biednego, wiec nie moze ich inaczej
    chronic. Chyba naturalne jest ze bogaty ma wieksze mozliwosci obrony
    od biednego? Ale zawsze tak bylo, takze w twoim kochanym PRLu, nie
    zalezy to od prawa.

    > Czy cos zrobiono kaczynskiemu za
    > przekrety z FOZZem Telegrafem i reszta?

    Zglosiles zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa?

    > Czy komus chocby wlos spadl za
    > przekrety czasow 1989-2002? Glownie mam na mysli przekrety prywatyzacyjne.

    j.w.

    > Czy sadzisz, ze wygrasz z bankiem, jesli bank cie oszuka (co zreszta robi
    > caly czas w imie nowego prawa bankowego...)?

    Oczywiscie - z pewnoscia nie jestem bogaty, ale na pare oplat sądowych
    i innych takich z pewnoscia mnie stac. Dziwnym trafem oszukiwanie
    ludzi na masowa skale zdazalo sie jednak nieporownywalnie czesciej
    w PRLu, i wtedy nic nie mogles zrobic.

    > Jeszcze wiekszy nacisk na ludzi jest wowczas gdy panstwem rzadza banki!!!! A
    > tak jest obecnie.

    Taaak, jasne, z Balcerowiczem na czele.

    > Ludzie za PRL-u potrafili sie zjednoczyc, dzis nie ma szans.

    Nie ma szans bo nie ma takiej motywacji jak wtedy. Teraz kilo szynki
    po prostu kupujesz w sklepie, a po pralke dzwonisz i ci nawet zamontuja
    ja w domu. I nie boisz sie ze mis kolabor z zaloga G odwiedzi cie
    w nocy.

    > Bo banki szyko
    > to zalatwia (mam pisac jak czy sie domyslisz). Jak by dzisiejsza mlodziez
    > przeniesc w czasy PRL-u to PRL nigdy by nie upadl!

    Jakby dzisiejsza mlodziez miala jakiekolwiek pojecie o PRLu to nigdy
    by niczego podobnego nie napisala. Podobnie jakby np. polskich
    "neofaszystow" przeniesc w czasy II WŚ, to szybko by zmienili
    swoje tzw. "poglady".
    --
    Krzysztof Halasa