  • Data: 2007-11-05 19:45:44
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc banku za decyzje kredytowa
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3wsswolws.fsf@maximus.localdomain...

    > Pomyliles lata, rokiem powszechnie uznawanym za koniec PRLu jest 1989.

    Ja pisze o wspanialek rewarolyzacji Blacerowicza.

    > To moze doliczysz tez BS?

    > Nie, prawo nie odroznia bogatego od biednego, wiec nie moze ich inaczej
    > chronic. Chyba naturalne jest ze bogaty ma wieksze mozliwosci obrony
    > od biednego? Ale zawsze tak bylo, takze w twoim kochanym PRLu, nie
    > zalezy to od prawa.

    Co zmierza do tego samego: prawo chroni bogatego, czy nazwiesz to "wiekszymi
    mozliwosciami obrony" czy inaczej sprowadza sie do jednego.

    > Zglosiles zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa?

    To nie jest to scigane z urzedu? A w TV trabili o tym dziesiatki razy i
    jakos nikogo to nie rusza... czyzby jednak ponad prawem co niektorzy? A poza
    tym wyobraz sobie, ze zglosilem zawiadomienie, i co i gowno, lezy gdzies i
    czeka do przedawnienia.... chcesz wiecej przykladow?

    > j.w.

    dokladnie j.w

    > Oczywiscie - z pewnoscia nie jestem bogaty, ale na pare oplat sądowych
    > i innych takich z pewnoscia mnie stac. Dziwnym trafem oszukiwanie
    > ludzi na masowa skale zdazalo sie jednak nieporownywalnie czesciej
    > w PRLu, i wtedy nic nie mogles zrobic.

    Mylisz sie! Bardzo sie mylisz. Dzis mamy wolna amerykanke w stylu
    dalekowschodnim. dzis szary obywatel to jedynie pionek do przestawiania i
    dojenia. Policja dzis ze zwyklym obywatelem robi co chce a bandziorow sie
    chroni... powiedz, czy np na stacji kolejkowej jak bedzie grupa lysych
    szczyli z mlodziezy wszechpolskiej czy innej rownie debilnej organizacji
    malowac sfastyki a na drugim koncu bedzie siedziec student z nogami na lawce
    to kogo "misie" spisza?

    > Taaak, jasne, z Balcerowiczem na czele.

    Balcerowicz to jedynie marionetka, on nie jest zadnym geniuszem on jedynie
    wykonywal co mu kazano.
    Nikt temu przecietnemu ekonomiscie nie dal by kierowac bankowoscia w kraju.

    > Nie ma szans bo nie ma takiej motywacji jak wtedy. Teraz kilo szynki
    > po prostu kupujesz w sklepie, a po pralke dzwonisz i ci nawet zamontuja
    > ja w domu. I nie boisz sie ze mis kolabor z zaloga G odwiedzi cie
    > w nocy.

    O pewnie i wyobraz sobie, rozstrzeliwali na ulicach, czolgi strzelaly do
    koniet w ciazy, a milicja gwalcila kobity na kzdym krroku, nie mozna bylo
    wyjsc na ulice przez 50 lat bo mozna bylo byc zastrzelonym przez milicjie i
    ogolnie caly czas bylo czarnobialo i ciemno i mroz.

    > Jakby dzisiejsza mlodziez miala jakiekolwiek pojecie o PRLu to nigdy
    > by niczego podobnego nie napisala. Podobnie jakby np. polskich
    > "neofaszystow" przeniesc w czasy II WŚ, to szybko by zmienili
    > swoje tzw. "poglady".

    Dzisiejsza mlodziez jest tak psluszna jak w zasadzie nigdy do tej pory w
    Polskiej Histori. Do tego nie potrafi myslec a jedynie powtarzac. Dzisiejsza
    mlodziesz mozna bardzo latwo "nabrac" na kolorowe obrazki ot taki efekt
    pustoglowia.