  • Data: 2007-11-06 19:20:48
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc banku za decyzje kredytowa
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a):

> [...]
    >
    > Jest, ale trzeba zlozyc sensowne zawiadomienie.

    > W TV setki razy trabili o UFO i to mnie tez nie rusza.

    > Chcialbym zobaczyc kopie kwitu, ktory zlozyles. Wystaw gdzies na WWW.

    > Czekam na jakies np. dowody pomylki :-)

    > To przestan byc szarym obywatelem, ktory sie boi wlasnego cienia.

    > Na pewno nie bede to ja. Aczkolwiek podejrzewam ze student tez nie.
    > A tak w ogole to owo "spisanie", to jakas krzywda wielka jest?

    > Widzisz, ja wtedy zylem i wiem jak bylo, wiec mozesz sobie te kawalki
    > darowac.

    > Cos w tym jest. To gdzie daja te kolorowe obrazki o PRLu?

    Coś mi to zaczyna przypominać, ale co?
    O!, juz mam 2007-08-xx temat "Zostałam oszukana"

    Powtórzę, co napisałem wtedy:

> [...]
    się sprawdzić jakie opłaty są w bankach,

    > Wykonuję dobry uczynek i raz w roku głodnego trola nakarmię.
    >
    > To nie są cytaty z notatnika agitatora. Mój ojciec wyszperał na bazarze egzemplarz
    i trzyma jako dowód dla młodych co to tylko telewizji wierzą.

    > Myślę, że ten troll należał raczej do jakiegoś "klanu" z dobrymi kontaktami i teraz
    nie morze otrząsnąć się bo nie ma do kogo pójść żeby "załatwić" sprawę. A cały klan
    wspomina jak to KIEDYŚ było dobrze.

    > - Koooooniec karmienia!
    > - Trolle wychodzić!
    > - Na lewo patrz!
    > - do KRLD marsz!
    > (po drodze poznają ojczyznę człowieka radzieckiego i największą ojczyznę socjalizmu
    - Chiny)

    > Rafał

    Ponawiam apel, trolla zwanego "swen" proszę nie karmić.

    dziękuję

    Rafał