eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOkradziono klientke Pekao pomimo zastrzezenia dowodu w Peako!Re: Okradziono klientke Pekao pomimo zastrzezenia dowodu w Peako!
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Okradziono klientke Pekao pomimo zastrzezenia dowodu w Peako!
    Date: Wed, 15 Oct 2008 20:38:16 +0200
    Sender: a...@a...gprs.plus.pl

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:gd5clp$s08$1@news.wp.pl...

    > Wszedzie bebnia (prasa, reklamy), zeby zastrzegac w bankach skradziony
    > dowod osobisty. Nic nie pisza na temat praw jazdy.
    > Nie przypuszczalem, ze jest mozliwa taka wyplata, przynajmniej bez jakis
    > wiekszych korowodow ze sprawdzaniem tozsamosci.

    Bo zapewne nie wszystkie banki zezwalaja na wyplate na podstawie innego
    dokumentu niz dowod albo paszport.
    Jesli wiem, ze moj bank na cos takiego zezwala to zastrzegam wszystkie
    dokumenty. numery dokumentow sa rejestrowane w bazie MIG-DZ (Miedzybankowa
    Informacja Gospodarcza - Dokumenty Zastrzezone). AFAIK Policja ma rowniez
    dostep do tej bazy.
    Gdyby dokumenty byly tam zastrzezone, to bez trudu mozna byloby wykazac, ze
    wyplata wynikala z zaniedbania banku. Zapewne w czasie postepowania
    reklamacyjnego sprawdzono czy dokument zostal zastrzezony, a skoro okazalo
    sie, ze nie to reklamacja zostala obrzucona.
    Nie wiem jak wyglada procedura zastrzegania dokumentow w Pekao... jesli
    klient wypelnia jakis wniosek to sprawa bylaby jeszcze bardziej oczywista,
    ze blad byl po stronie klienta.

    MK