eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOkradziono klientke Pekao pomimo zastrzezenia dowodu w Peako!Re: Okradziono klientke Pekao pomimo zastrzezenia dowodu w Peako!
  • Data: 2008-10-15 18:56:59
    Temat: Re: Okradziono klientke Pekao pomimo zastrzezenia dowodu w Peako!
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > Bo zapewne nie wszystkie banki zezwalaja na wyplate na podstawie innego
    > dokumentu niz dowod albo paszport.
    > Jesli wiem, ze moj bank na cos takiego zezwala to zastrzegam wszystkie
    > dokumenty. numery dokumentow sa rejestrowane w bazie MIG-DZ
    > (Miedzybankowa Informacja Gospodarcza - Dokumenty Zastrzezone). AFAIK
    > Policja ma rowniez dostep do tej bazy.
    > Gdyby dokumenty byly tam zastrzezone, to bez trudu mozna byloby wykazac,
    > ze wyplata wynikala z zaniedbania banku. Zapewne w czasie postepowania
> [...]

    "Było to zapewne prawo jazdy - także ukradzione lub podrobione - a
    podpis zło dziej zna lazł na dowodzie osobistym."

    Jak pisza, bank sam nie wie, na podstawie jakiego dokumentu wyplacil
    pieniadze.
    W dodatku (o zgrozo!!) klientka nie zastrzegla prawa jazdy, ktore moglo
    wg banku zostac podrobione - tez jej wina.