  • Data: 2004-12-20 20:50:15
    Temat: Re: Opinia o Lukasie (bank)
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Poke" <poke{usun_to_oraz_cyfre_1_z_adresu}@poprostu1.net>
    napisal w wiadomosci news:ydezswb1oklf$.ihokhayukw5j.dlg@40tude.net...
    > Chodzi mi o Lukas Bank - jakie sa o nim opinie? Generalnie bede korzystac
    > tylko z Internetu.
    >
    > --
    Ja kozystam z tego banku od roku i tylko raz mialem naprawde z tego tytulu
    problem, ale poniekad z mojej winy :) Chodzi o to, ze jest to bank, który z
    jednej strony jest tani, jesli zalatwiasz wszystko przez internet, a z
    drugiej jest drogi, jesli potrzebujesz zalatwic cos w 4 oczy z pracownikiem
    banku. Poza tym ten bank - w zwiazku chyba z ograniczaniem kosztów - nie
    rozpieszcza klientów. Mam na mysli to, co bylo powodem wspomnianego przeze
    mnie na poczatku problemu - bank ten nie przyslal mi do domu informacji, ze
    konczy mi sie termin waznosci karty bankomatowej. No cóz - cos za cos ...
    Ale ogólnie moge go polecic jako bank do trzymania pieniedzy na bierzace
    wydatki - bo tak ja go traktuje. Kredytów ani lokat w nim nie mam, wiec sie
    wypowiadac na ten temat nie bede

    Pozdrawiam
    Jakub