eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOświadczenie Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Finansów Zyty Gilowskiej › Re: Oświadczenie Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Finansów Zyty Gilowskiej
  • Data: 2006-03-13 19:31:57
    Temat: Re: Oświadczenie Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Finansów Zyty Gilowskiej
    Od: Konrad Werner <k...@t...wirtualnapolska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A wrote:

    > A na jaki ch...j miał być bezstronny ??. Bestronny to ten co popiera wniosek
    > Unicredito a stronniczy to ten co nie popiera ?? Logika Kalego
    >
    > A mnie się wydaje, że nie trzeba skończyć studiów aby odróżnić katar od
    > anginy. Cezary Mech reprezentował Skarb Państwa , którego zdanie znane było
    > od wiele tygodni. I wg Balcerowicza dlatego Mech był stronniczy.
    >
    > Masz firmę idziesz do US i wyrzucą Cię za drzwi bo będziesz stronniczy (
    > znaczy się będziesz bronić swoich interesów ). Taką głupotę mógł wymyśleć
    > tylko Balcerowicz, który od lat prawi dyrdymały na poziomie Zasadniczej
> [...]

    Posługujesz się pojęciami zupełnie Ci obcymi, zabierasz głos w sprawie,
    o której nie masz pojęcia.

    Czy Ty w ogóle wiesz co to jest skarb państwa? Czy wiesz, kto
    reprezentuje skarb państwa? Czy wiesz, co to jest KNB i jakie miejsce
    zajmuje w strukturze władz państwowych? Czy wiesz, jaki ma status i
    jakie przepisy się do niej stosuje? Czy wiesz, co to jest k.p.a.? Czy
    wiesz, co to są zasady ogólne postępowania administracyjnego? Czy wiesz,
    jakie kryteria musi spełniać każda decyzja administracyjna i proces jej
    podejmowania przez organ administracji? Czy wiesz, czego dotyczy decyzja
    KNB w tej sprawie i jakimi kryteriami powinien kierować się organ przy
    jej podejmowaniu?

    Na wszystkie te pytania odpowiedź brzmi - nie. Nie masz pojęcia. Co
    gorsza, nie masz ochoty mieć pojęcia, bo wyrobiłeś sobie jedynie
    słusznie zdanie zanim się czegokolwiek dowiedziałeś. Zupełnie jak Mech
    zresztą. Niestety, w przeciwieństwie do Mecha, nie można Cię wyłączyć -
    za 4 lata znowu zapewne pójdziesz głosować.

    K.