    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Ot o Bernanke i Obamie i ich helikopterach
    Date: Thu, 07 Oct 2010 13:42 +0200

    NKAB - wrote:

    > No to dopiszę.
    > W państwie wg mojej kocepcji wszyscy mają odczuwać
    > spokój egzystencjalny, taki jaki odczuwają ludzie nie mający
    > problemów natury egzystencjalnych (powszechnie naywani bogatymi).
    >
    > Jednynymi nieszczęśliwymi będą pijaki, narkomani, złodzieje
    > i bandyci. Deklaruje wprost: To będą ludzie wyjęci spod prawa,
    > za głupi na to by żyć normalnie (oczywiście tym pierszym należy
    > dać szansę na zmianę ale to musi być ich świadomy wybór,
    > który osiągną jak kilka razy obudzą się na polskim wysypisku śmieci).
    >
    > Andrzej.

    Musze seplenić bo znów nie zrozumiałeś. Nie chodzi mi o cel, który tu jasno
    wyłożyłeś. Chodzi mi o drogę dojścia. Nie co zrobić tylko jak to zrobić. Jak
    to zrobić nie używając przemocy w stosunku do innych. Jak to się kończy gdy
    znajdą się tacy, którzy mają receptę na raj na ziemi to można prześledzić
    przyglądając się Rewolucji Francuskiej czy Październikowej, Korei Pł. czy
    Kubie. Jak nakłonić psa by polizał się pod ogonem nie smarując mu dupy
    musztardą? Wszyscy wiedzą, że system emerytalny padnie. Wszyscy wiedzą
    dlaczego. Bo jest za mało dzieci. Jak sprawić by Polacy chcieli mieć więcej
    dzieci bez stosowania represji za nie posiadanie dzieci? To że wszyscy
    powinni być piękni młodzi i bogaci to jasne. Pytanie jest jak to zrobić nie
    zabijając brzydkich starych i biednych.