  • Data: 2010-10-08 08:26:47
    Temat: Re: Ot o Bernanke i Obamie i ich helikopterach
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

    > Lewak prawdziwy utopijny marksista. Jesli wszyscy sa rownie szczesliwi
    > nikt nie jest bo odczuwanie szczescia, spokoju czy bogactwa jest
    > wartoscia wzgledna na tle sredniej.

    Mnie nie chodzi o lewactwo tylko o zdrowy rozsądek.
    Ja jestem w sytuacji poczucia szczęścia, bo nie martwię
    się o sprawy związane z wydatkami i to do tego stopnia,
    że w zasadzie to nawet nie musiałbym pracować ale pracuję
    bo lubię kontakty z ludźmi, bo to co robię to naprawdę lekka
    praca. Ale wyobrażam sobie sytuację kiedy tracę wszystko i zdaję
    sobie sprawę, że moje umiejętności to bardzo mało i wówczas
    straciłbym to poczucie bezpieczeństwa egzystencjalnego.

    A wiec jestem komuchem czy rozsądnie myślącym człowiekiem.

    Cały czas powtarzam, że człowiek ma wartość tylko wtedy
    gdy jest istotą twórczą a nie wtedy gdy klepie idiotyczne
    pacierze. I że państwo, które tworzy pułapki dla twórczości
    człowieka (student otwiera biznes i od pierwszego miesiąca
    płaci składki podatki, które pochłaniają cały przychód, wiec
    musi wybrać bezrobocie lub niewolniczą pracę za pensję, która
    w całości jest do wydania na bieżące życie) jest państwem głupich
    rządzących, którzy sami się wybierają w kadencyjnych wyborach
    i którzy mają immunitety pozwalające na wszelkiego rodzaju
    przestępczość. A głupawe społeczeństwo chodzi na wybory
    i potem ćwoki wmawiają im, że to oni ich wybrali.

    Andrzej.