    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 2 Apr 2016 06:20:06 -0700 (PDT)
    Subject: Re: PKO BP IKO - mistrzowie procesu
    From: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 22:50:06 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:

    > [...]
    >
    > Fajnie, że się odezwałeś, bo najbardziej liczyłem na Twoją odpowiedź. Tyle,
    > że do dzisiejszego dnia mój pogląd na ten proces się zmienił - po pierwsze
    > po rozmowach z konsultantami PKO BP, a po drugie po przeczytaniu Twojej
    > odpowiedzi.
    >
    > Ale po kolei.
    >
    > Pierwsza sprawa jest taka, że konsultanci PKO BP oddzwaniają o godzinie
    > 07:30. Pozdrawiam. Ponieważ próbowałem aktywować aplikację 2 razy, to potem
    > drugi telefon był o 08:30. Uznałbym, że to złośliwość pierwszej konsultantki
> [...]

    Ja mam przed soba swojego androida z IKO, z wyslanymi SMSami na numer 666456456.
    Telefon jest zarejestroqwany w mojej kartotece klienta. Zloz prosze reklamacje,
    rozpatrzymy ja, bo nie potrafie Ci inaczej pomoc.

    Aplikacja moze byc instalowana na wiekszej liczbie urzadzen, ale nie jest w
    dostosowana do aktywacji na tablety - chociaz w wersji pasywanej da sie ja na nim
    zainstalowac. Jest to przeciez jasno wskazane i nie ma dedykowanej wersji pod
    tablety. I tak jak pisalem - trzeba poczekac na tablety.

    Ty widzisz to ze swojej strony, ze cos mozna, niektore banki moze i tak robia - ale z
    praktyki tez wiemy, ze przestepcy rowniez chetnie czekaliby na telefon z banku,
    podszywajac sie pod klienta.

    Aplikacja jest tak zbudowana, inaczej nie bedzie. Nie wiem jaki masz konkretnie
    problem (model telefonu) - nie mielismy wczesniej takich reklamacji - stad jesli
    uwazasz, ze powinno dzialac lub dzialac inaczej - zloz prosze reklamacje -
    przyjrzymy sie co i jak.

    Pzdr