  • Data: 2003-10-12 12:47:09
    Temat: Re: POMOCY weksel na 100000
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No cóż w takich umowach promocyjnych niestety są chaczyki. Z uwagi na to, że
    sam dekoder wart jest na rynku wtórnym właśnie ok 300 zł radziłbym uważać na
    tak daleko idącą szczodrość operatorów płatnej telewizji. W czymś takim
    zawsze jest chaczyk. Oczywiście powinni ci oddać te 300 zł, ale jak
    stwierdzą, że oddany sprzęt (w czasie umowy nie był twój, tylko ich) nie
    posłuży innym ludziom lub nie zostanie sprzedany to może być nieciekawie.
    Powinni cię o tym uprzedzić przed podpisaniem umowy.