  • Data: 2019-08-14 19:39:39
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-14 o 16:30, J.F. pisze:
    > A jak ci sie w czasie urlopu zlodziej wlamie i ukradnie ? :-P

    Zdecydowanie mniejsze prawdopodobieństwo niż przechwycenie telefonu na
    ulicy.

    > Obrazek ? Nie rozumiem tej idei - tak trudno bedzie hackerom go skopiowac ?

    Chyba tak. Jeśli strona jest "podstawiona" to obrazek się nie wyświetli.
    Skąd haker ma wiedzieć jaki mam ten obrazek?

    > Patrzac jak ostrzegaja - chyba sa zainteresowane.

    Ostrzegają, by potem móc dowodzić, iż to klient nie dochował należytej
    staranności.

    > Bo za drogi :-)

    I jak na razie nikt nie udowodnił, że tak jest. ;-)

    > Zawsze mozesz zmienic bank, jesli sie nie podoba ..

    Nie w sytuacji, gdy ich liczba maleje i konkurencja się kurczy.

    Nie ma wyboru.