  • Data: 2019-08-14 16:30:39
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-08-14 o 14:36, J.F. pisze:

    >Mnie nie przeszkadzał token bez pin.

    A jak ci sie w czasie urlopu zlodziej wlamie i ukradnie ? :-P

    >Podoba mi się też hasło maskowane i obrazek autoryzacyjny - jak w
    >kantorze Aliora.

    haslo maskowane - OK, choc to zabezpieczenie takie sobie.
    Obrazek ? Nie rozumiem tej idei - tak trudno bedzie hackerom go
    skopiowac ?

    >Czyli czego konkretniej?

    Ze np telefon/token ukradna, ja pieniadze mam, ale nie na tym koncie
    co trzeba.
    A przelac nie moge ...

    >Ale te ataki to akurat są łatwe do wyeliminowania - oczywiście gdyby
    >banki były tym zainteresowane.

    Patrzac jak ostrzegaja - chyba sa zainteresowane.
    A jak proponujesz wyeliminowac ?

    >Ja nie chcę. Banki też nie chcą. Kowalski sam wybiera (ma wybór!) i
    >odpowiednio do wybranej opcji działa.

    >O ile będzie miał wybór. W Aliorze nie mogę wybrać tokena, bo go nie
    >ma.

    Bo za drogi :-)
    Tym niemniej Kowalski niekonieczne jest zainteresowany precyzyjnym
    planowaniem wydatkow na urlop ...

    >To ja poproszę o obrazek w Mille, limit ponad 50.000 dziennie oraz
    >autoryzację odciskiem palca. Zobaczysz czy prawdą jest, iż mam wybór.

    Zawsze mozesz zmienic bank, jesli sie nie podoba ..

    >To trochę tak jak z chmurą. Są osoby wierzące, iż w chmurze jest
    >bezpiecznie, są takie, które nawet doświadczyły minusów takiego
    >rozwiązania.

    Sie nie znaja, to wierza ..

    >Tak, szczególnie umożliwić fraud, za który bank go obciąży.
    >Przynajmniej nie będzie miał więcej problemów np. z lokowaniem
    >oszczędności. ;-)

    Kowalski sie tego nie boi, bo jakby sie bal, to by musial ganiac do
    banku co chwila :-)

    J.