  • Data: 2019-08-19 14:56:18
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-08-19 o 14:31, J.F. pisze:

    >Traktuję numer użytkownika jako dane wrażliwe. A zatem nie jest łatwo
    >go pozyskać.

    Ale w jakiej sytuacji ?
    Gdy np ktos Ci podstawi falszywa strone banku i poczeka az ten numer
    wpiszesz ?

    >To, że produkt został wycofany nie znaczy, że był zbyt drogi.

    Byl tanszy ale gorszy ? :-)
    Owszem - gorszy jest - bo ciagle nie wiesz, co autoryzujesz.

    >Zawsze miałem tokeny za darmo. W Lukasie, a potem CA też.
    >Rzeczywiście opłaty za zgubienie/nieoddanie były wysokie. Pewnie
    >chciano w ten sposób zachęcić klientów do trzymania w bezpiecznym
    >miejscu, a nie noszenia przy sobie np. w formie breloczka. A może to
    >nie wyszło i postanowili zlikwidować? Nie wiem.

    Z drugiej strony to jednak porzadne tokeny byly, amerykanskie.
    To nie moglo byc zbyt tanie ... hm ... $9.99 w hurcie ?
    Dzis ... no, moze by sie dalo i taniej.

    Nawiasem mowiac - bateria starczala na ~3 lata.
    Tzn moze i dluzej dzialala, ale token po 3 latach wygaszal ekran.

    Producent sobie zapewnil staly dochod ?

    >Absurdalny argument.

    No skoro tak sie boisz obrabowania przez internet, to odetnij go.
    Tak czy inaczej - na razie klient wybor ma, i to dosc spory.

    J.