    From: "Piotr" <p...@c...cz>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pieniadz BARDZO wirtualny
    Date: Wed, 9 Apr 2008 00:38:00 +0200

    parkomaty podobno dzialaly...

    > Ciekawe co się stanie jak taka awaria trafi się Łodzi. Jakie zasilanie
    > ma centrala mBanku? Pewnie coś jest ale czy starcza na dłużej niż 12
    > godzin i co z infrastrukturą internetu w okolicy.

    istnieje cos takiego jak generator

    >Ja mam na chwile biezaca12 zl :)

    jazdzacym samochodem polecam miec 50... 12 nie wystarczy

    > Wszelkie rachunki płace zwykle od 2 do 7 dni
    > wcześniej.

    podpisujac umowe zazwyczaj jest zapisane, kiedy srodki maja byc na koncie
    odborcy - a nie kiedy zostana wyslane... tak wiec brak pradu lub strajk
    poczty zazwyczaj nie robi roznicy... poza tym z 1 dniowego opoznienia
    zazwyczaj zadna szanujaca sie instytucja nie robi problemu. jesli robi -
    nalezy rozwazyc zmiane.

    >Natomiast ciekawe, jesli nie wykona sie zlecenie stale z tytulu awarii
    >systemu, z przyczyn jak wspomniales, czy udaloby sie wyegzekwowac od
    >banku zwrot kar i odsetek np. za niesplacenie KK w terminie.

    tak

    >nie ma dojscia do swojej bankowosci, kart itp. Jakis impuls
    >elektromagnetyczny w kilku miejscach i jesli nie ma sie papierowych
    >potwierdzen, to pozosyaje tylko ufac, ze kopie bezpieczenstwa byly w
    >bezpiecznych miejscach i ze bank po takiej imprezie bedzie w stanie
    >dalej prowadzic te finanse.

    jesli sie pojawi taki impuls to nikt nie bedzie sie troszczyl o
    potwierdzenia, ani elektroniczne ani papierowe...

    A to, ze prad wylaczyli na 1 dzien - dla mnie jest imho wazniejsze ze nie
    dziala mi czajnik, express do kawy, lodowka i klimatyzacja - a nie, ze
    akurat banomat nie dziala. Reszta swiadczy o ignorancji spoleczenstwa, ktore
    w takiej sytuacji nie moze przezyc paru godzin - zawsze warto miec po reka
    50 zl, paczke chrupkiego pieczywa i butelke wody....

    Pozdr.,
    Piotr