  • Data: 2007-01-30 14:01:04
    Temat: Re: Pismo z banku
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, nie zapomniała - byłam 2 lata temu w banku chcąc otrzymać wyciągi, bo
    > księgowa się o nie umpominała - NIE BYŁO ! z okresu 3-ch miesięcy. Wtedy
    > pomyślałam, ze nie ma żadnych obciążeń.
    widocznie nie prosilas o ich generowanie; to ze nie ma wyciagów nie
    oznacza, ze na rachunku nie ma żadnego salda

    > Mam również Inteligo, ale tam nie ma
    > podobnych historii - nie ma "ruchu" na koncie, nie ma opłat. Rok czasu
    > miałam uspione konto i - żadnych opłat !

    w Inteligo jezeli masz na koncie 100zl to oplata nie jest pobierana,
    jezeli mniej to placisz 4,99 zl
    widocznie spelnialas ten warunek

    natomiast, konto Inteligo dla MSP kosztuje miesiecznie 3,99zl - nie ma
    zwolnien

    --
    pozdrawiam
    RobertS