  • Data: 2007-01-30 14:39:49
    Temat: Re: Pismo z banku
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:epmpk0$eqn$1@nemesis.news.tpi.pl, *ianus* wrote:

    > Widać zaliczasz się do tej "większości". PKO to PKO - tak trudno
    > odróżnić od Pekao? A jeszcze trudniej przyznać się do pomyłki? Zaraz
    > trzeba się większością podpierać...

    Uprzejmie cie informuje ze do zadnej pomylki nie zamierzam sie przyznawac. Z
    pelna premedytacja napisalem Pekao bo w mojej ocenie to miala na mysli
    autorka watki. Sprawa wiekszosci to chociazby obserwacja tej grupy i tego co
    pisza "nowi" na niej.
    To ty sie przyczepiles do nazwy jakby to akurat mialo jakiekolwiek znaczenie
    dla tej sprawy.
    Gdy zejdziemy na poziom szczegolow i wczytywania sie w regulaminy danego
    banku, to wtedy rzeczywiscie twoja uwaga bylaby merytoryczna.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."