  • Data: 2019-11-15 09:08:57
    Temat: Re: Pko bp i konto zmarłego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 listopada 2019 17:23:09 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > W zeszlym roku robilem u notariusza. Wyszlo jakies smieszne pieniadze.
    Ja o niebie Ty o chlebie
    Ja pisze o dziale spadku Ty piszesz o pświadczeniu dziedziczenia zapewne
    Robiłeś dział spadku czy poświadczenie dziedziczenia? Bo poświadczenie dziedziczenia
    to właśnie śmieszne 150zł

    > W moim przypadku byla nieruchomosc i konta.

    I oświadczeniu dziedziczenia masz że spadek nabyły np Ty i Twoja siostra po 1/2
    A robiąc dział spadku możecie ustalić ze nieruchomość nabywasz Ty a siostra bierze
    kasę z konta
    Czaisz już różnicę pomiędzy poświadczeniem dziedziczenia a działem spadku?

    > Nie sa nawet takie jakie piszesz wyzej.

    Przy DZIALE spadku są takie jak pisałem: sądownie od 300 do 1000zł notarialnie nawet
    kilka tysi(w zależności od wartości składników wchodzących w skład spadku.