  • Data: 2006-01-15 00:05:02
    Temat: Re: Płacenie kartą w Internecie - co to za pozycja? zerknij
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    l.b napisał(a):

    > Ehhh
    > Wyraznie pisze jak byk:
    > "Twoje zamowienie jest kompletne, wkrotce dostaniesz e-mail z jego
    > potwierdzeniem.
    >
    > Zadne wysylanie e-malia z potwierdzeniami czy dokonczeniami
    > zamowienia... to oni wysla ci potwierdzenie dokonania takowego oraz/lub
    > potwierdzenie zaplaty.

    Może i mój angielski jest kulawy, ale ciut inaczej rozumiem zwrot "to
    confirm this". Czasem może się okazać, że w takim "confirmation e-mail"
    przychodzi prośba: "jeśli składałeś zamówienie potwierdź je raz jeszcze
    kilkając na link". "Jeśli to nie Ty zamawiałeś towar zignoruj ten e-mail
    a zamówienie zostanie zanulowane". "Confirmation e-mail" może zawierać
    jedynie dane o transakcji, ale czasem też może wymagać od odbiorcy
    wiadomości jakichś hocków-klocków, żeby potwierdzić zamówienie (kliknij
    w link, wpisz kod, etc.). Tylko tyle.

    K.